اجرای طرح اطعام فاطمی در شب شهادت حضرت زهرا (س) 
اجرای طرح اطعام فاطمی در شب شهادت حضرت زهرا (س) 

اجرای طرح اطعام فاطمی در شب شهادت حضرت زهرا (س) 

اصغر محبی گفت: در نظر داریم هم زمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) در راستای اطعام نیازمندان، طرح اطعام فاطمی را اجرا کنیم.
شناسه خبر : 1014582 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

«اصغر محبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های ایام فاطمیه، گفت: در نظر داریم هم زمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) در راستای اطعام نیازمندان، طرح اطعام فاطمی را اجرا کنیم.




رابط کانون فرهنگی هنری بصیرت روستای عباس آباد پاتک منوجان افزود: به همین منظور با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد ۷۰۰ پرس غذای نذری با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و در ظروف یکبار مصرف بسته بندی می شوند و سپس با حفظ کرامت انسانی نیازمندان درب منازل آنها تحویل می شود.




وی بیان کرد: علاوه بر این نیز از جمعه آتی به مدت ۴ شب مراسم عزاداری همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.




محبی ابراز کرد: به منظور حفظ سلامت عزاداران، به همت بچه های مسجدی کانون، ماسک در بین آنها توزیع می شود.




رابط کانون فرهنگی هنری بصیرت روستای عباس آباد پاتک منوجان ادامه داد: راه اندازی کاروان عزاداری یکی دیگر از این ویژه برنامه ها است که بر همین اساس تعدادی ماشین و موتور سیکلت حامل پرچم های عزاداری در سطح روستا حرکت می کنند.



وی اظهار کرد: هدف از اجرای این ویژه برنامه ها زنده نگه داشتن ایام فاطمیه و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه است.



محبی یادآور شد: به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مراسم یادبود سردار همراه با یادواره شهدا برگزار شد.




رابط کانون فرهنگی هنری بصیرت روستای عباس آباد پاتک منوجان اضافه کرد: از برنامه های این مراسم، تلاوت قرآن، اجرای سرود، دکلمه خوانی و روایت گری رشادت های سردار دلها بود.




وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز ایستگاه صوتی راه اندازی شده و در این ایستگاه کلیپ هایی از سخنرانی شهید سلیمانی پخش شد.




محبی در خاتمه با بیان این مطلب که به دلیل تقارن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، محله و مسجد متناسب با این ایام فضاسازی شد، تاکید کرد: یکی از بزرگترین وظایف ما در قبال خون سردار سلیمانی، معرفی شخصیت والای این شهید و ترویج مکتب آن در بین آحاد مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان است تا از این طریق ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید باشیم.

پایان پیام/ 586